23 Nisan 2012 Pazartesi

Ücretsiz , Reklamsız Hızlı Hosting - Host1Free




Arkadaşlar gezinirken buldum , gayet hızlı bir hosting. Hemen bir .tk uzantısına kayıt ettim Wordpress kurdum gayet güzel hızlı açıyor. İlk açıldığında yavaş gibi oluyor 24-48 saat arası gayet çok , çok hızlı oluyor. Joomla , Wordpress , MyBB gibi otomatik kurulumlu 2 adet msql 1 adet ftp veriyor 2 gb disk , 10GB Bandwidth var. Size ücretsiz subdomainde veriyor.
Ücretli host 5 saniyede açılıyorsa bu 6 saniyede açılıyor. Çok yakın ücretli hostlara. Böyle aç koy 3-4 ay kimse girmesin ginede kapanmıyor :)
En önemli özelliğide REKLAMSIZ !
Bunu tam bilmiyorum ama sınırsız domain açabiliyorsunuz. 5 tane domain ekleyebiliyorsunuz. Community support destekli. Eğer filezilla kullanıyorsanız sunucuya bağlanmıyor bunu çözmek için : Düzenle > Ayarlar > Ftp'ye giriyoruz ve aktif mod diyip kayıt ediyoruz+Full kopyala yapıştır yapmayın kullanıcı adını elinizle yazın yoksa bağlanmıyor.

Kayıt oldukdan sonra msnden onaylayın , giriş yapın yanda ftp vercek giriş yapın ve tekrar bir mail gelcek ona bakınız :) Haydi kolay gelsin.
Site : Free Hosting 

Not : Ücretsiz vpsde veriyor ama denemedim :)

Makale bitmiştir. Saçma sapan şeylerde kullanırsanız yasadışı kapatılıyor benden söylemesi.



Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comentários

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !