10 Aralık 2012 Pazartesi

Facebook Yeni Yüzlerce Abone Kasma Hilesi



   Merhaba arkadaşlar ,

Yoğun istekleriniz üzerine yorum panelinde flood oluştu ve yorumlarla baş edemedim sizler için 1 tane buldum. Öncelikle hileyi anlatmıyorum. Daha önceki gibi token kodu alıp yapmayı bilmeyen yoktur. Varsa TeamViewer destek için anm1818@yandex.com.tr adresine mail atabilir. Hilemiz hem arkadaş hem abone kasar. Yani size arkadaş isteği gelir kabul ederseniz arkadaşınız etmez iseniz abone sayınız artar. İlk olarak 20-30 ve 1 gün içinde ise 200 ve fazlası abone gelir. Facebook Friend Adder butonuna basarak işleme başlayabilirsiniz. Daha fazla abone için sitemizde Ctrl+D tuşuna tıklayın !


Hileyi kullanmadan önce uyarılar !

Arkadaşlar ,  sistem havuz bir sistemdir. Yani kullanan kullanıcılar bir sisteme kayıt edilir ve oradan sizde arkadaş isteği yollanır ve sizde kayıt olduğunuzdan sizde onlara arkadaşlık isteği gönderirsiniz ve arkadaş isteği gönderimi 7 gün engel yiyebilir. Olası zararlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Uygulamayı kaldırmak için : “Facebook >> gizlilik ayarları >> Reklamlar uygulamalar ve internet siteleri – Ayarları düzenle >> Kullandığın uygulamalar” yolundan xperia yı kaldırın.





Dikkat ! Bu Yazı Lisanslıdır !

DMCA.com

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

67 yorum

  1. uyguamalardan kaldırdığımız zamn arkadaşlar geri Siliniyormu ??

    YanıtlaSil
  2. ben bunu gecen sene kullanıyordumm .

    YanıtlaSil
  3. @Adsız

    Size fikrinizi soran olmadı. 1 sene dediğin 1 ay olmasın.

    YanıtlaSil
  4. Tamam Teşekkür ederim arkadaşlarım 4000 Oldu daha da yükseliyo :)

    YanıtlaSil
  5. Anlamadım yapamıyorum bana gösterirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  6. @Adsız

    Merhaba ,

    Lütfen anm1818@yandex.com adresine mail atın.

    İyi günler.

    YanıtlaSil
  7. mustafa bey mail atmama gerek kalmadı . :) nasıl iptal edicem ?

    YanıtlaSil
  8. @Adsız

    Merhabalar ,

    Sorunuzu tam olarak anlayamadım , neyi iptal edeceksiniz ?

    YanıtlaSil
  9. dakka başı arkadaş isteği geliyor ailem gördü ve biraz kızdı :) nasıl iptal edicem bunu

    YanıtlaSil
  10. @Adsız

    Merhaba ,
    “Facebook >> gizlilik ayarları >> Reklamlar uygulamalar ve internet siteleri – Ayarları düzenle >> Kullandığın uygulamalar” yolundan xperia yı kaldırın ve uygulamayı bir daha kullanmayın.

    YanıtlaSil
  11. token kodu ne kardes onuda biraz acsaydin hic bilmeyenler var benim gibi belki???

    YanıtlaSil
  12. Kardeş durdaramıyorum uygulamayı facebookun gizlilik ayarları değişti tekrar nasıl kapatacağımızı söylermisin :(

    YanıtlaSil
  13. @Ali Simsek

    Merhaba ,

    Sorununuz mail yoluyla çözülmüştür.

    İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Bende Kaldıramadım yardım edermisniz dediğniizd yeri yaptım olmuyo durmuyo hergün geliyo ? :(

    YanıtlaSil
  15. @Adsız

    Merhaba ,

    Zaten o istekler hemen gönderilir , yavaş yavaş gelir.

    İyi günler.

    YanıtlaSil
  16. Token İstiyor Fakat Xpria ninkini Yapamıyorum Olmuyor Ve Loading Te Bekliyor Sürekli 10000 Küsür Arıyor Added 350 filan diyor Ne Yapmam Lazım Resimli Anlatım Filan Ekler Misin Admin Acaba Yardım Lütfen

    YanıtlaSil
  17. bNDEDE DURDU DEWAM ETTİRMEK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  18. @şahin tamtas

    Merhaba ,

    Uygulamayı yeniden tekrarlayın ve bir kaç saat bekleyin. Bu uygulama ile max 6-7 bin abone kasabilirsiniz.

    İyi günler.

    YanıtlaSil
  19. Ya kardeşim olmuyor bu ya :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ,

      Yandan "Canlı Yardım" butonuna tıklayarak destek alabilirsiniz. Ancak destek ekibimiz her zaman açık olmayabilir.

      Kolay gelsin.

      Sil
  20. admınım ben bu hileyi 4-5 gün önce kulanıyodumm ve çok fazla istek geliyodu ve şuanda durdu bunu tekrardan başlatabilirmiyizz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Yeniden deneyin , bazen yeniden olmuyor ama şansınız varsa yaparsınız (o)

      Sil
  21. Gerçekten çok teşekkürler bir kaç gündür böyle hileler araştırıyorum girdiğim siteler hep virüslüydü ama sizi siteniz gerçekten düzgün bir site herşey için çok teşekkürler günlük kaç arkadaşım olur acaba abonelerimi göremiyorum onu nasıl açarım yardım ederseniz minnettar olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , http://hile-makale.blogspot.com/2012/04/facebook-abone-ol-butonunu-acma.html adresinden abonelerinizi açabilirsiniz. Kolay gelsin.

      Sil
  22. KArdeşim Token Kodunu Girdim 20.000 bine kadar çıktı bunun durmasını mı bekleyecem yoksa closemi dicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Biraz daha bekleyin işlem bitince yavaş yavaş 1'er 1'er gelecektir.

      Sil
  23. Bende 1er1er artıyo daha hızlı artabilirmi ?

    YanıtlaSil
  24. abi ben bir tullu yapamiyom bu abonelik hilesini ya,yardimci olurmusun :-?

    YanıtlaSil
  25. ADMİN MERHABA ben bu hileyi yaptım ama hep arkdaş kasıyor hiç abone kasmıor napmalıyım ?

    YanıtlaSil
  26. ADMİN MERHABA ben bu hileyi yaptım ama hep arkdaş kasıyor hiç abone kasmıor napmalıyım ?

    YanıtlaSil
  27. Merhaba arkadaşlar ,

    Yapamayanlar Facebook profilini anm1818@yandex.com adresine mail atsın TeamViewer ile yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
  28. Admin sürekli yükseliyor ama istek gelmiyor closeyemi basmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen yükselsin , yükseldikten sonra size bir hata verecektir o zaman kapatabilirsiniz ve 5 saat içinde yavaş yavaş aboneler gelmeye başlar.

      Sil
  29. Admin Benim bu hile oluyordu ama şimdi durdu nasıl devam ettirebilirim ? :-?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Aynı işlemleri tekrarlayınız , genelde sadece 1 kere geliyor.

      Sil
  30. Kardeş arkadaşlar kaç kişiye kadar çıkıo haber verımısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      30-80 Dakika arası tutun , 3-4 gün sürekli tekrarlarsanız 3000-4000 aboneniz olabilir.

      Sil
  31. Abone Gelmiyor Hep arkadaş Kasıyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Olay bundan ibaret. Kabul etmezseniz abone olarak geçiyor.

      Sil
  32. Arkadaşlar Adam size abone kasma hilesi veryor sizde çok soru soryorsunuz çokmu zor ara bul iptal et yada facebook kulanam çok sorunlusunuz

    seohekimi.com
    seohekimi@hotmail.com.tr

    Mustafa Karagöz Başarılar Dilerim

    YanıtlaSil
  33. admın ben sımdı yaptım oluyo bıraz yavas ama oluyo ben sıteyı yada fecyı kapatınca program duruyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Facebook hesabınızı ve siteyi birkaç saat kadar açık bırakmanız gerekmekte.

      Sil
  34. Admin x Peria Uygulamasını Engellemıstım Engelı Kaldırdım Simdi Gine Denesem Abone Kasmayı Olurmu..!! Denedım 2 Kere Olmadı :-( :(( :-( :((



    Saol Admin

    YanıtlaSil
  35. admin şu acces token almayı anlat gözünü seveyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Araçta "Get Token" diye bir buton var basarak token kodunu alabilirsiniz.

      Saygılarımla , iyi çalışmalar.

      Sil
  36. ya admin ben yaptım ama hep ben istek gönderiyorum bana hiç gelmedi acaba sonra mı gelmeye başlicak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,

      Şimdi sizlere 1-2 saat gibi bir zaman veremem 1 gün sonra yeniden Facebook'unuza bakın arkadaş istekleri bölümüne gelen abone belli olur.

      Saygılarımla.

      İyi çalışmalar dilerim.

      Sil
  37. bize abone gelebilmesi için sitenin açık kalması mı gerekli?

    YanıtlaSil
  38. oldu admin çok sağol

    YanıtlaSil
  39. Admin hep ben istek yolluyorum hiç istek gelmedi nie öle

    YanıtlaSil
  40. admin nasıl iptal ediyoruz senin dediğini eetim olmadı

    YanıtlaSil
  41. Merhaba arkadaşlar ,

    Uygulamayı kaldırdıktan sonra o uygulama artık hesabınıza başka bir şey yapamaz. Lütfen bir süre bekleyiniz.

    YanıtlaSil
  42. facede arkadaş sayım 4.200 dü bir anda 1000 oldu yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  43. yapamıyorum anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
  44. bn yapalı 2 gün oldu ne zaman durur offfffffff

    YanıtlaSil
  45. ben bunla abone kasabildim ama sonradan hiç abone gelmemeye başladı.

    YanıtlaSil
  46. yaptım ama istek gelmiyo ya :/

    YanıtlaSil
  47. Bence insanlara bunun gibi güzel bilgiler veren daha çok site olmalı. abonekasmak diye bir site vardı. üye arttrımını anlatıyordu.

    YanıtlaSil
  48. karşı taraf bize istek gönderse

    YanıtlaSil
  49. benim profili açıyo tokeni girince

    YanıtlaSil
  50. iyi ama ben sadece arkadaş kasa bildim aboneleri nasıl kasıyım admin???....o.0...:-(

    YanıtlaSil
  51. ben yapıyorum olmuyo galiba :((

    YanıtlaSil
  52. ben yapıyorum olmuyo yardım Edin :((

    YanıtlaSil
  53. Ya admin bende arkadaşlar artıyor takipçiler artmıyor

    YanıtlaSil
  54. YA BEN YAPIYORUM OLMUOR LODİNG DİO AMA ARKADAŞ GELMİO

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !