12 Nisan 2012 Perşembe

Siteni Yahoo'ya Ekle



Bazı sitelerde , forumlarda görüyorum sitemizi Yahoo'ya nasıl ekleriz diye.
Kısaca şöyle anlatayım

Webmaster Tools'una Üye Oluyoruz ( Gerçi Bing'e Yönlendiriyor)
Sitemapımızı oraya gönderdikden sonra sitemize pingil'in kodunu ekliyoruz. Bu kod sizi 5 günde Yahoo'ya ekletitiricekdir.
Yahooya değil diğer birsürü sitede indekslerinizinde artığını , eklendiğinizi görüceksiniz.

Kod ( Sarı Olanlar )  ;


<script type="text/javascript" src="http://free.pingil.com/pingil.js">
</script>




Örnek görünüş :


Koda 1 kere tıkladıkdan 30 Saniye sonra 30 sayfanızı pingleyecekdir. Üste gördünüz gibi bize bu kodu kullanıyoruz.


Olay bundan ibaret. Makalenin sonuna geldik :)





Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

11 comentários

  1. bende bu yöntemle eklemiştim senin önerim :D
    Yanlız benim yahooda 23 indexim var senin 3 :)

    YanıtlaSil
  2. Evet öyle. Ama seninle benim makale neredyse aynı buldumuz ortak tagda ben 3.yüm sen 32 desin :)

    Bide şu alexa işi tehlikeli tutamıyorum bıraksam hemen 1 milyona düşücek :D. Sırası var. Şu bing ayarlarını yapayım bi. Sonra Yahooya gelecek. Googleda sorun yok temiz.

    YanıtlaSil
  3. nası yaptığını sölesen :D

    YanıtlaSil
  4. Msn gel :)
    Online sayısana bakarak Alexayı soruyorlar.
    Şuan doğal iniyorum. Zamanı geliyor saten. Blog yaşı çoğalsın çöşturcam. Şu makalelere yorum olmuyor hit artırmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  5. tamamda senin blogun hiti saten çok. Ama nereden baksan benim yorumlar daha çok. senin günde 4 k hitin varken benim alexa 1.2 milyon hitimde 500 falan. Alexanın hite göre fazla bişe vermediği belli oldu :D

    YanıtlaSil
  6. Dediğim gibi Alexa konusu en sonda. Şuan Alexayada başlıyorum. Bellide oldu bugün Alexa güncelleme yapmadı. Yani bu çalışma işe yaramadı :)

    1.5 milyondan sonra 3 günde 700k da olduğumu buradan söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  7. abi msnde yoksun :D

    YanıtlaSil
  8. Açığım sen mesaj yaz. Buradan uzatma :D

    YanıtlaSil
  9. Bence Siten Güncelse. pinge hiç gerek yok Google botları zaten ozaman siteni sevmiş olacak.

    YanıtlaSil
  10. yahoo nun havası söndü baya. twitter gibi bi uygulama yapmışlardı oda tutmadı.

    YanıtlaSil
  11. Yeni siteler için idealdir. yazılarım 30 saniyede indeks alıyor ancak yindede kullanıyorum.
    Wordpeese benzer bişi.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !