19 Nisan 2012 Perşembe

Müthiş Bir Alexa Düşürme Yöntemi










Arkadaşlar bazıları diyor madem çok biliyon niye kendin yapmıyosun. İşlerin acelesi yok :) Bide domain taşınınca 28 K oldu. Değerlerin taşınmasını beklemekteyiz.

Şimdi gelelim.

Ben bununla blogspot domaininde 1 günde 11 milyona sonraki gün  6 milyona düşmüşdüm.

Öncelikle siteye giriyoruz.

' - Website/Blog Url (http://www.YourDomain.com)' yazan yere sitenizin urlsini yazıyoruz.
' - Keyword (optional)' ın fazla bi yararı yok ama onuda herhangi bi yükselmek istediğiniz kelimeyi yazın.
'' den 2500 olanı seçin.
Sonrada '' diyin ve 2500'e gelene kadar bekleyin. Bunu 3-4 sekmede yaparsanız daha fazla yararını görürsünüz.

Sitenizi pingleyerek inananılmaz bir Alexa düşüşü sağlar. 1 Günlük blogda kullandım ben bunu :) Zararını görmedim.
Sonradan bazıları Alexa backlinke dönüşebiliyor. Örnek benim yeni açtığım blog 25 milyondu Alexaya eklendiğinde bununla 3 günde ( 15 Tanede Özgün Makale Yazdım) 5 Milyona düştüm.
Zararlı diyenler www.hile-makale.tk domainine atabilirler ;)

Gerisini siz düşünün.Alexa hilesi gibi birşey.

Site : http://www.imtalk.org/cmps_index.php?pageid=IMT-Website-Submitter

Bu makaleninde sonuna geldik :)

Size boll düşüşler :D



Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

5 comentários

  1. Bu bahsettiğiniz daha çok whois çeken sitelere sizden haberdar etme sitesidir.
    Alexa da geçici bir düşüş yaşatır ancak bunun dışında çöp olmuş sitelerde bir hayli fazladır.

    YanıtlaSil
  2. ben denemim yinede işe yarıyor ada olsa sıkıntı yok güzel bence

    YanıtlaSil
  3. işe yarıyor backlink elde ediyorsunuz

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !