8 Ekim 2012 Pazartesi

İnternet Aleminin Yüz Karası - HackLinkciler !



 Merhaba arkadaşlar ,

Her yerde blogumuzu kötüleme çalışan liseli gencin itirafları. Bir çok sitede hacklink buluyoruz ve bınları yapan adamın kim olduğu belli. Bakın bakın ne diyor. "HackLink Yap" Bunlar internetin yüz karasıdır. Bunu ilk önce bir Webmaster forumunda paylaştım hemen görüp mesajı değiştirmiş ama benim şahitlerim ve resimlerim kaçmaaz.

Buyrun "Hacklink" yapın yani bana gelin ben size yapayım demesi.

 

İşte daha bitmediii. Buyrun mesajı değiştirdiğini gösteren kanıt : Tıklayın Değiştirme tarihide bunu r10 wm forumunda paylaştığım zaman ! Paylaştıkdan yaklaşık 10 dakika sonra. Multi açarak satış yapıyor. Ayrıca blogumuzun yani benim azımdan bloglara küfür yazarak karalamaya çalışıyor..



Bakın kendisini nasıl savunuyor kanıtlar ortada ve adam iftira atma diyor ?



Daha önce yazı çalıyordu Google bir takım işlemler uyguladı ve bu seferde böyle yapmaya başladı. Devam eder ise Googldan ban yiyeceğinide duyurayım.


Buyrun Türkiye HackLink satan yüz karası site : http://hayalcin.com/

Biz emek vererek makale yazalım adam Özgünleştirici programlarla özgünleştirsin , çalsın sonrada hacklink yaparak Pagerank kassın. Yok öyle bir şey.



Ağıra kaçmıycak şekilde küfür ve yorum serbest.




Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

5 comentários

  1. hocam bende hackliink alıyordum ama bi arkadaş sağolsun bişi yaptı artık almıyorum Allah böylelerinin belasını versin

    YanıtlaSil
  2. Harbiden ALLAH böylelerinin belasını versin.

    YanıtlaSil
  3. Google gerekli yaptırımları uygulayacak.

    YanıtlaSil
  4. Hocam üstteki resim reklamında. yani konu üstündeki 468 reklamın biraz hatalı. google reklamları butonu kaymış düzelt istersen. banlanma yani. kolay gelsin. belirteyim dedim.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler , düzeltildi.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !