15 Ekim 2012 Pazartesi

Google Emd Güncellemesinden Kurtulma Yöntemi


 Merhaba arkadaşlar,

 Google yeni bir güncelleme ile fazla , doğal olmayan backlinkleri temizleyerek çok güzel bir şey yaptı ! 
Bir çok kişi isyan ediyor. Yok 10.000 hitim vardı 2.000 e düştü diye. Normaldir , hile makalenin  hitleride %40 oranında düştü ancak bizi çok fazla etkilemedi. Tamamen ban yemiş gibi olan siteler var.  Bunlar için de kurtulma yöntemlerini belirteceğim.



  Bundan sonra yapmamız gereken tamamen özgün ve fazla anahtar kelime kullanmamak. Web sitenizin anahtar kelimesi 2 yi 200 karakteri geçmeyecek şekilde yazdığınız makalelere ise 5 i geçmeyecek şekilde optimize etmeye çalışın. Hani geniş konu ise 7-8 anahtar kelime yazabilirsiniz. +200 karakterli yazılar olsun. En az 1 görsel olsun+150 de bundan sonra yetmeyecek. Kaliteli  pr 3-4-5 sitelerden link satın alın ama çaktırmadan :) Paravan blog işini tamamen bitirin linkleri kaldırın. 2 tlye tanıtım yazısı yazanlar var yahu :) Günde 2 yazı garanti girin. 5 yazı girin siteniz emd falan dinlemez. Görünmez linkleriniz var ise kaldırın. Hacklinkciler burada yandı. Ana sayfada güzel bir çalışma yaparak linkleri azaltın. 50 iç 10 dışı geçmesin.  Sitenizi 3 saniye içinde açılacak şekilde optimize edin.

 Örnek sitemiz oyunoyun123.com oyun kelimesinde yükselmek istiyorsunuz ama başaramıyorsunuz ? İşte böyle kalitesiz siteleri Emd ile temizledi , sizde hak ettiğiniz yere geldiniz. 

 Bundan sonra siteler  yavaş yavaş kendileri düzelecektir. Çünkü güncelleme yeni oldu ve 1 haftaya hafif , hafif kendi kendine düzelmeye başlar. Tabi "kalitesiz" site değil ise. Bu güncelleme çok iyi oldu.

                                                  Emd="Exact Match Domain"

Makale burada sona ermiştir. Yorum ve  sorularınızı bekliyorum.




Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Aboww aboww hemen deniyeceğim bu güncelleme beni fena vurdu

    YanıtlaSil
  2. Aynen dediğiniz gibi oldu sitem ama yavas yavas sanki düzelmeye başladı.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !