4 Kasım 2012 Pazar

SandBoxie ile Viruslere Son


   Merhaba arkadaşlar ,

Programa ihtiyacımız oluyor indiriyoruz virüsler bilgisayarı sarıyor ve bozuyor , keylogger yiyoruz. Buna antivirüsler artık çare değil. Crypter kaynıyor her yer. Crypter = Virüsü , antivirüslerden kaçırmak için kullanılır. Şimdi bu virüsleri nasıl engelleyeceğimize gelelim. Sandboxie programını kullanarak kullanacağız.

 SandBoxie bilgisayarda bir bölüm oluşturur ve bu prgramla açtığınız her işlem orada çalışır ve bilgisayara bulaşmaz , daha sonra ise programı kapattığımız gibi açtığımız programın etkileride kaybolur ve virüs bulaşmaz.





 Anlatım


  1. Açmak istediğimiz programa sağ tıklayıp "Sandboxie ile aç" diyoruz ve çıkan yazıya evet diyoruz. 
  2. Program açıyor ve virüs yemeden keyfinize bakıyorsunuz. 


Sorularınıza elimden geldiğince yardımcı olacağım  anlamayan varsa söylesin resimli anlatırım, sağlıcakla :)



Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 comentários

  1. la bu olmazsa bilgisayarın anlamı kalmaz

    YanıtlaSil
  2. @ Aydız

    Aynen öyle kardeşim. Özeliikle dosyaları böyle konrtol ediyorum sonra açıyorum.

    YanıtlaSil
  3. 5 ay sonra blogun aklıma geldi uğradım çok güzel yapmışsın blogu. yayın hayatında başarılar.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !