11 Ocak 2013 Cuma

Dünyada Uçan Tüm Uçakları Takip Edin

 Merhaba arkadaşlar ,

Sizlere nette dolaşırken rastladığım bir siteden bahsetmek istiyorum.

Bu sistem sayesinde  hava limanlarını ,hangi  uçak hangi istikamette gidiyor , hangi istikamet üzerinden geldi ,  hızını , hangi firmaya ait olduğunu,  ne kadar yükseklikte olduğunu ve modeli dahil diğer bir çok bilgisini görebilirsiniz. Dünyadaki tüm uçakları harfiyen göstermekte. Biraz genişlettikten sonra ekrana binlere uçak gelebilir . Türkiye'de en çok Turkish Airlines uaçğı geçmekte.

Ben biraz inceledim Türkiye'de en çok uçak İstanbul'da uçuyor ve genel olarak en çok uçak Abd'de uçuyor. Doğu anadolu bölgemizden neredeyse hiç uçak geçmemekte. Özellikle İstanbul'a bakınca bir kitlenme olduğu gözükmekte.

Benim gördüğüm rastgele bir uçak


Airline: Emirates
Flight: EK78
From: Nice, Cote d'Azur (NCE)
To: Dubai, Dubai (DXB)
Aircraft: Boeing 777-31H (B773)
Reg: A6-EMO
Altitude: 37000 ft (11278 m)
V/S: 0 fpm
Speed: 531 kt (983 km/h, 611 mph)
Track: 113°
Hex: 896052
Squawk: 0416
Pos: 39.6266 / 34.6407
Radar: T-LTAC1


Çok uzatmadan linklere gidelim. Uygulamaya gitmek için buraya basın.



Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comentários

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !