20 Ocak 2013 Pazar

DMOZ İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler


Eğer bir seo çalışması yürütüyor iseniz kaliteli bir dizin önemlidir. Bunun başındada ücretsiz DMOZ gelmektedir. Ancak bazı editörler cepçilik yaparak ücretle kayıt yapanlarda vardır tabii ancak bu kişi(liksiz)lere para vermeyin.

DMOZ için ilk olarak yararlarından bahsetmek istiyorum.

  • DMOZ pagerank 7 bir blogdur. Link için pagerankın ne kadar önemli olduğundan biliyorsunuzdur. Üstelik eklenen linkler dofollow olarak olarak eklenmektedir. Bilmeyenler için dofollow linkden ufak bir şekilde bahsedeyim. Dofollow olarak verilen link bu siteye güveniyorum demektir. No follow ile ters oratılıdır. Nofollow ise bu siteyi inceleme , kefil değilim anlamına gelmektedir.
  • DMOZ arama motorları botları tarafından en güvenilir site olarak tanımlanmaktadır.
  • DMOZ arama motorlarının en çok ziyaret ettiği dizin sitesidir. Bu nedenle index hızımız artar ve hiç index almadığınız arama motorlarından index alırsınız.
Püf noktalarından bahsetmek gerekir ise sizin için en uygun kategoriyi tespit etmemiz gerekmektedir. Örneğin ben webmaster , seo ,optimazyon üzerine yazı yazdığım için benim için en uygun kategoriyi burası olarak belirledim.

Sitenizi gönderirken sayfadaki açıklamalara dikkat edin , örneğin başlığı büyük harflerle yazmayın ,  site açıklamasını 25-30 cümlede yazın gibi. Ayrıca açıklama kısmına güncel blog , şunun bunun blog sitesi ibi değilde , Webmaster , sosyal medya , optimazson üzerine yazan bir blog gibi tabirler kullanın ve sitenizi gönderin. 



Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comentários

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !