19 Şubat 2013 Salı

Michael Sikkofield En Kral Masondur !



Merhaba arkadaşlar ,

Size Michael Sikkofield'den bahsetmek istiyorum. http://michaelsikkofield.blogspot.com

Blogunda çeşitli subliminal mesajları ve mason faliyetlerini yazıyor ancak isminde "sik" ve çeşitli küfürlü kelimeler geçtiğinden dolayı bir şüpheye kapıldım ve biraz inceledikten sonra arka planda bir bir +18 yazı ve masonik işaret bulunmakta. Bu tür blogları takip ederken
Üstüne tıklayıp tam boyutta bakın.




Makale İçeriği DMCA Lisansı Altındadır.

DMCA.com Protection Status

Yazıyı Paylaş
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

21 yorum

  1. bu iyi oldu kardeş bilgilendirme...

    YanıtlaSil
  2. Admin kardeş şu bilgiyide eklersen iyi olur.. Siteye girince sağ altta tavsiye yazıyor oradaki tavsiyelerin bir tanesi
    http://antispiritualist.blogspot.com/ şu site. açılımı "Anti spiritualist" yanı Diğer alem yok diyor (Haşa Allah yok gibi birşey ahirete inanmıyorlar illimuniati'de bu kafadan yola çıkarak bir din kurmaya çalışıyorlar..

    Araştırdığım site
    spiritualist : http://tr.wikipedia.org/wiki/Spirit%C3%BCalizm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abı sen önce siteyi bir ziyaret ondan sonrA yorumunu yap bir de sana abi tavsiyesi bir şeyi araştırırken sadece bir siteden araştırma .

      Sil
  3. Kendisi ateisttir zaten.

    YanıtlaSil
  4. ulan o adam ateist dediniz tamam başlarda biraz ateist gibi takılıyordu ama sonrada doğruyu buldu , mason diyen arkadaş git bir yazısını oku googledan bulundudğu belli olan bir resim ayrıca o bir temadır ,

    YanıtlaSil
  5. eve o sex yazısını ben de görmüştüm ama adamın makalelerini okumadan çamur atıyorsunuz. ben hepsini okudum.ayrıca adsız, spirtüalizmi sen çok yanlış anlamışsın iyice araştır o wikideki her şeyin doğru olduğunu da sanma.Ve ne dini kuracaklar nasıl kuracaklar onun cevabını bekliyorum adsız. diğer adsıza gelince adam ateist olunca nolcak adamon doğru söylediği bütün şeyleri yalanlayacakmıyız? adam 2+2=4 dese biz hayır,5 tir mi diyeceğiz. azcık düşünün. bu arada admin bu adamın üstünden rant sağlamaya calışıyosun gibime geldi. bir de bu adamın küfür etmesi masonluğu değil, doğal olması kendini kasmadığını,bazı insanlar gibi sahte gerçeklik yaratmak istemediğini gösterir. son olarak burada benim dediğim dahil hiç kimsenin fikrini düşünmeden, araştırmadan kabul etmeyin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşlar ,

    Bazımız tema demiş ancak bana göre bilinçli olarak konulmuş. Adam oradaki burdaki subliminal mesajları buluyorda kendi blogundakini görmüyor mu ; Hayır görüyor O yazı tamamen bilinçli konulmuş bir yazıdır. Adamın yazıları yabancı forumlardan alıntı ve popü olmaya çalışan biri , yazılarına bakacak olursak küfür dolu. Din küfürü yasaklamıştır , küfürleri bilinçli olarak koymaktadır ve yorumlarda küfür dolu.

    Saygılarımla , iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize o yazıları görme bilinci kazandıran o. Küfür konusuna gelirsek oda inancının zayıf olduğunu söylüyor ama müslüman olduğunuda din konulu yazısında görebilirsin. Ordaki BİRÇOK masonik imge lafına takıldım biraz. Temadaki bir Sek. yazısıyla insanı mason yerine koyamazsın evet belki dediğin gibi sağdan soldan topluyor olabilir sonuçta 33.derece bir mason değil karşımızdaki ancak her ne olursa olsun insanları harekete geçirmeye çalışıyor uyandırmaya çalışıyor youtube da face de gördüğüm bir çok 'wake up project' çiler den çok daha iyi tespitleri var ve çok daha önemli noktalara değiniyor.
      Tamam hadi diyelim bilinçli koydu bizi sapık yapmaya çalışıyor illüminati' nin Türkiye şubesi peki bunu sadce bir yazı ile mi bizi sapık yapıcak koyduğu onca deşifre ye rağmen dediğin gibi sayfa büyütülmeden belli olmuyor bana göre bunu görmemiş olması oldukça büyük bir olasılık sen diyene kadar büyütmesem yazının yarısını bile göremiyordum zaten.

      Sil
    2. @Adsız
      Merhaba,

      Aslında dediğinizle alakası yok. O yazıları yaklaşık 3 sene önce bir siteden duymuştum ve konu üzerine bir çok araştırma yaptım. Araştırma yaparken bulduğum sitelerden biride Sikko.

      Sil
  7. adam onların yandaşıysa neden ifşa etsin ki?
    Akla uygun şeyler söylüyor ayrıca tanıdığım birçok kişi bunları okuyor biliyor ama ''amaan yeaa boşver'' diye geçiştiriyor o küfürler az bile.
    Araştırdığımda da söylediklerinin doğru oldugunu gördüm. Fikrim değişmedi...
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  8. O standart bi duvar kağıdı, daha mantıklı bi idda ile mason desen neyse diycem de senin kide tam mallık arkadaş, maykılı takip edenler gülüyodur eminim ki buna çünkü maykıl kimseye beni takip edin demiyo, aksine her yazısında kimseyi koyun gibi takip etmeyin okuyun öğrenin bi çoban beklemeyin siz kendinizi yönetin kendiniz olun diyo, bide küfür etmesen daha çok kişi seni takip eder dediler ben benim kimse takip etmesin kimse için olduğumun dışında görünecek değilim diyo, uzun sözün kısası o sadece bu çarpık siyonits sistemin herkes tarafından bilinmesini ve ne aşağılk insanların medya tarafından putlaştırıldığının öğrenilmesini istiyo, aslında onun yazılarının çoğu amerikada 5-6 sene evvel nette çıkan fakat hayat bulamamş değerli makale ve yazıların kendi bilgileiryle harmanlnmış yorumu, biz maykıla teşekkür ediyoruz bizi bilgilendirdiği için.

    YanıtlaSil
  9. O adam üzerinden pirim yapmaya çalışıyorsun. Vazgeç bundan. Ki o adam kimselerin yapamayacağını yapmış birisidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O adam yaptığı alıntılarla zaten sizden onbinlerce tl prim yapmış. Bu konu üzerinden aylık 5 hit alıyorum. Ben 5 hitle ne primi yapacağım söylermisin ? Ayrıca ardaki yazıyı nasıl görmezden gerelerek savunuyorsun ?

      Sil
  10. :>) :>) :>)

    Bu siteyi Google'da gezinirken tesadüfen buldum :d

    YanıtlaSil
  11. Bok atıyor siyonistler.Görünen köy kılavuz istemez.

    YanıtlaSil
  12. Seninde bu tür bloğun varmış Mustafa neden duyurmuyorsun ?

    YanıtlaSil
  13. ._. La sen mal mısın alskdjaasdkjan okuda gel
    http://michaelsikkofield.blogspot.com.tr/2011/08/rothschild-illuminati-satanizm-ve-yeni.html

    YanıtlaSil
  14. Şimdi mübarekler neden adamın yazılarını okumadan çamur atıyosunuz. Tamam belki arka planda bir Sübliminal Mesaj olabilir bunun nedenini bende araştırıyorum. Hatta en yakın zamanda Sikkofield ile iletişime geçmeyi planlıyorum. Ama abiler ablalar yapmayın adam yazılarında bildiğiniz Kur'an 'ı anlatıyor. Ayetlerden örnekler veriyor. Siz şimdi gidip adamın yazılarını okumadan bi arka plan yüzünden bu adama mason mu diyosunuz ?!? Ya bi gidin işinize ya.
    Ben bu adamın bütün yazılarını okudum. 100 tane yazısı varsa 80 tanesinde Kur'an dan ayetler veriyor, kanıt gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi canım kardeşim. Mason olmakla müslüman olmayı karıştırma. Her ikisi ayrı bir şeydi. Bu subliminal var mi yok mu ? Gerisine ben karışmak. Kaldı ki paralel yapıdan para aldığına dair paralel yapı adına yazdığına ve ak partiyi karaladigina dair arşivler var görme firsatim oldu. Adam çok ciddi para kazanıyor.

      Sil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

Yorum içine link eklemek yasaktır. İsim seçeneği ile link ekleyebilirsiniz.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011- 2013Hile & Makale -


Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı çıkar beni kaptaan !